Sunday, February 03, 2013

I'm So Sorry ....

Sekali lagi, saya berhasil menyakiti diri saya sendiri,
Sekali lagi, secara tidak disengaja, saya menghancurkan hati saya sendiri


Hati, maaf kan diri ini yang membiarkan kau terbawa sekejap mimpi
terbang ke langit terlalu tinggi....
Samar...terlupa...rasanya perih ketika terjatuh pasti
dan kini kau rasakan lagi....

Rasanya masih sama ya hati, mungkin lebih...

 Baru 2 purnama terlewati, yang ku fikirkan masih tetap dirinya, bukan diri mu hati,
memberikan tangis di luka mu yang belum kering, Maafkan aku sekali lagi..

Bertahanlah hati, kuatkan kau sendiri???
aku berjanji, suatu hari kita akan temukan belahan dambaan mu hati...


Image and video hosting by TinyPic

0 comment:

 

Recent Comments

Followers

KataKamu


Free chat widget @ ShoutMix